1. Haberler
  2. Yurt
  3. Akaryakıt zammına tepki: “Kontakları kapatacağız, atla, öküzle devam edeceğiz”

Akaryakıt zammına tepki: “Kontakları kapatacağız, atla, öküzle devam edeceğiz”

Osmaniye'de yurttaşlar akaryakıta gelen zamma tepki gösterdiler. Bir vatandaş, "Çiftçiyim, traktörle çalışıyoruz tarlalarda. Tarlaları ekmek zor, çok zor. Kapatacağız kontakları, atla, öküzle, artık eski düzenle devam edeceğiz, karasabanla devam edeceğiz çalışmaya" dedi.

featured
service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Burhan Demircioğlu 

(OSMANİYE) – Osmaniye’de yurttaşlar akaryakıta gelen zamma tepki gösterdiler. Bir vatandaş, “Çiftçiyim, traktörle çalışıyoruz tarlalarda. Tarlaları ekmek zor, çok zor. Kapatacağız kontakları, atla, öküzle, artık eski düzenle devam edeceğiz, karasabanla devam edeceğiz çalışmaya” dedi.

ABD ve İsrail’in İran’a saldırısının ardından hızla yükselen petrol fiyatları nedeniyle akaryakıt fiyatları da arttı. Eşel mobil sisteminin devreye girmesine rağmen Osmaniye’nin Kadirli ilçesinde motorine 3 lira 11 kuruş, benzineyse 92 kuruş olarak yansıyan zamma yurttaşlar tepki gösterdi.

Bir vatandaş, “Artık bundan sonra çiftçiliği bırakacağız. Tarlaları şu an ekemedik, zor ekeriz. Mısır tohumunun torbası 15 bin lira olmuş. Mazot 100 lira olursa nasıl ekeceğiz bunu? Çiftçi perişan. Emekliye yok, çiftçiye yok, perişanız” dedi. 

Bir başka kent sakini, “Aslında bu zam vatandaşı çok mağdur ediyor. Bu gelen zam ÖTV’den karşılanabilir, vatandaş mağduriyet yaşamasın. Emekliyim, çok mağdur durumdayız. Devlet emekli maaşına bir zam yapmadı. Durmadan zam geliyor mazota benzine, zamsız günümüz yok” diye konuştu. 

Başka bir vatandaş da, “Ne yapalım, alışıyoruz. Çiftçiyim, traktörle çalışıyoruz tarlalarda. Tarlaları ekmek zor, çok zor. Kapatacağız kontakları; atla, öküzle, artık eski düzenle devam edeceğiz, karasabanla devam edeceğiz çalışmaya” dedi.

Bir başka vatandaş ise “Allah yardım etsin, bir şey demiyorum. Zam muhakkak zorlayacak bizi. Tarlaları ekmedik, ekeceğiz Allah izin verirse. Yapacak bir şey yok. Ağlasak ne yaparız? Bir şey edebilir miyiz? Elimizden bir şey gelmez” şeklinde konuştu.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Akaryakıt zammına tepki: “Kontakları kapatacağız, atla, öküzle devam edeceğiz”
+ - 0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir