Eskişehir’de “Birlikte Biçimlendirdik” seramik sergisi ziyarete açıldı
(ESKİŞEHİR) - Eskişehir Büyükşehir Belediyesi, genç sanatçıların hayal gücü ve emeğiyle şekillenen özel bir sergiye ev sahipliği yapmaya başladı. Anadolu Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Seramik Bölümü öğrencilerinin eserlerinden oluşan “Birlikte Biçimlendirdik” sergisi, Kent Müzeleri Kompleksi Geçici Sergi Salonu’nda ziyarete açıldı....
Haberi Oku