Sinop Belediye Başkanı Gürbüz: “220 bin kişiye hizmet verecek altyapıyı kuruyoruz”
Haber: Mustafa USTA(SİNOP) - Sinop Belediye Başkanı Metin Gürbüz, kentte üç biyolojik arıtma tesisinin hayata geçirileceğini belirterek, çalışmalar tamamlandığında yaklaşık 220 bin kişiye hizmet verecek altyapının oluşturulacağını söyledi. Gürbüz, arıtma yatırımları sayesinde Sinop'un "Mavi Bayraklı Plaj" sayısının da artacağını ifade etti....
Haberi Oku