Bakan Bolat: Gaziantep ile Halep’i küresel ticaretin merkez üssü haline getireceğiz
(GAZİANTEP) - Ticaret Bakanı Ömer Bolat, Gaziantep-Halep Programı kapsamında Suriye Ekonomi ve Sanayi Bakanı Nidal Al-Shaar ve heyetiyle bir araya geldiklerini belirterek, "Gaziantep ve Halep'i küresel ticaretin merkez üssü haline getireceğiz" dedi. Ticaret Bakanı Ömer Bolat, Gaziantep'te düzenlenen Kent Ekonomileri Zirvesi:...
Haberi Oku