Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ünlüce, mayıs ayı çalışmalarını değerlendirdi
(ESKİŞEHİR) - Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, mayıs ayında kent genelinde hayata geçirilen çalışmaları ve devam eden projeleri değerlendirdi. Birçok başlıkta yürütülen çalışmalarla kent için üretmeye devam ettiklerini belirten Ünlüce, "Haziran ayında da sahada ve vatandaşlarımızın yanında olacağız" dedi. ...
Haberi Oku